leadstar

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 23 januari 2011 17:52

 

bjuder på en oerhört fin och sofistikerad bild. Idag har jag bara tagit hand om min försylning med te och vila. känner mig fakriskt rätt så ok nu så hoppas på träning imorgon. Idrott i skolan blir det i alla fall. Har även skrivit ner en bok recension på engelska, mitt favorit ämne... Ett stort plus på kvällen är SOLSIDAN!

Av Ylva Myhrman - 23 januari 2011 12:07

 

Igår när jag kollade på p3guld och såg Håkan uppträda fick näst in till ett hysteriskt anfall, jag längtar längtar längtar till 10 feb( 17 dagar kvar!!) men annars var jag besviken på kitty som var programledare, vadå läsa inantill? det var typ: och nu ska(läser pappret) dags för(läser pappret) oskar(läser pappret) Linnros(läser pappret) att uppträda. men rå digga glens kommentar " du står i alla fall för vad du klär ut dig till" klockren! Men nu blir det att plugga eng och naturkunskap

Ovido - Quiz & Flashcards