leadstar

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 24 oktober 2010 21:12

   

 

Jag har kommit på en superidé! Jag är en trogen röstare på trackslistan och jag kommer lägga upp dom fem låtar och artister jag valt att rösta på. Ni får se det som musiktips. själv har jag upptäckt dom flesta artister jag lyssnar på idag genom tracks så jag har mycket att tacka för! för utan den musik jag har skulle jag inte vara den person jag är idag.


Mina fem val denna vecka blev:

Daniel Adams-ray- Gubben i lådan (ligger 1:a)

Håkan Hellström- saknade te havs (ligger 4:a)

Oskar Linnros- från och med du (ligger 5:a)

Johnossi- dead end (ligger 6:a)

Timo Räisänen- hollow heart (utmanar för att komma in på listan)

Av Ylva Myhrman - 24 oktober 2010 15:03

 

igår blev det inte så mkt shopping men det blev i alla fall en enkel svart långärmad tröja som är väldigt behövligt. Men det var trevligt trevligt. Sen sov min underbra brud här:)


Nu har jag lagat mat åt familjen och ätit så jag är helt proppmätt. Jag får sluta laga så god mat. haha. Men nu måste jag ta tag i matten som jag får skylla mig själv att jag måste göra eftersom jag har varit alldelles för oseriös den här veckan när det gäller matten. Sen blir det fotbollsträning i sörping


annars kan jag inte fatta att den här helgen snart är slut.... vart tog den vägen?

Av Ylva Myhrman - 23 oktober 2010 11:51

 

mm... finns det något bättre efter en kylig promme än just varm choklad och en eller två klickar grädde på det? jag kan inte komma på ngt bättre. Nu ska jag göra mig iordning lite för snart blir det att dra in till norrköping med mina brudar:) PUSS på dagen! en liten kram kan den också få!

Av Ylva Myhrman - 22 oktober 2010 22:08

Min fredagkväll blev en as slapp hemmakväll som är skönt efter en lite smått stressig vecka.


imorgon blir det att åka in till staden med underbara fille och bea. Tror inte det blir något köpt eftersom jag just nu inte är så stormrik men man ska aldrig säga aldrig. Sen stannar bea hos mig imorgon och slaggar här. Mysigt! så det blir nog en bra helg det här.


Nu ska jag kolla vem som åker ut ur idol sen ska jag sätta igång min inspelning av skavlan och spola fram till den intressanta delen av programet. Den delen där Håkan Hellström är delaktig. Ha det göttans allesammans!

Av Ylva Myhrman - 22 oktober 2010 16:02

och idag blev det fel, fel,fel. Jävla naturkunskapsprov! Det vara bara frågor som ingen fattade och som vi inte hade gått igenom eller som stog i boken. Så det där mvg jag hade kämpat för har nu byts ut mot en bön om att få g. Härligt...


annars är jag väldigt lättad att det är fredag och att den här skolveckan är över.

Ha en mysig fredag för det ska jag   

Av Ylva Myhrman - 21 oktober 2010 19:15

Nu har jag gjort mig redo för naturkunskapsprovet imorgon på alla tänkbara sätt man kan. Eller jag har inte stått på huvud och läst boken men det får vara nog med pluggandet nu. Jag brukar faktiskt inte plugga så här mkt som jag har gjort men eftersom det här är antagligen ett av dem viktigaste proven den här terminen vill man ju prestera också


men nu ska jag göra ngt roligare, kanske ställa mig på crosstrainern eftersom jag missade träningen igår och sen ska jag nog checka in hur "överlevarna" på robinsson klarar sig

Av Ylva Myhrman - 21 oktober 2010 17:15

hejsan på er idag slutade vi halv ett, väldigt nice....om man inte skulle behöva vänta till tio i tre till nästa buss hem och med 10 kr på fickan finns det inte mkt att göra, läxorna var hemma så dom kunde man inte heller göra. Så jag gick och kollade på kläder och skor ett tag men sen blev jag så deprimerad att jag inte hade några pengar. Sen kom jag på att halv tre går en buss från sörping hem till mig så jag tog en impulsiv springtur för att få vinka hejdå till bussen jag skulle ha tagit.CIAO!

Av Ylva Myhrman - 20 oktober 2010 16:20

hej hej på er dagen har varit soft men långtåkig på ngt sätt. På eng blev vi klara inför redovisningen imorgon och jag känner på mig att allt kommer gå bra! Sen på sve skulle vi redovisa om sagoväsen och myter men tyvärr hann inte min grupp...JÄTTE synd (ni skulle bara veta hur rolig jag nyss var!) men antagligen fattar bara jag om det inte är någon från min grupp som checka in min blogg?

Nu väntar plugg och fotboll om jag orkar ta mig till sörping...


Kent säger jag bara!

Ovido - Quiz & Flashcards