leadstar

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 14 oktober 2010 19:51

  sitter med en kopp varm choklad och längetar tillbaka till värmen. Men just nu är det bara kyla framför oss... men nu ska vi vara lite positiva här tycker jag! det är ju fredsag imorgon och ännu en vecka har gått. Är det bara jag som tycker allt går på snabbspolning?? hinner ju inte med!


på radion sjunger nån nu hur mycket hon vill ha din kärlek.

Stan är dubbelt så stor men lika ihålig


Av Ylva Myhrman - 14 oktober 2010 14:41

skolan idag var väl sådär idag, vi slutade ju kl halv ett idag så det är ju positivt men det stora minuset denna dag var ju eng provet vi fick tillbaka. Riktigt jävla missnöjd är jag! men det är bara att komma igen och köra på.


nu sitter jag framför datorn ( rätt så självklart eftersom jag sitter här och uppdaterar min blogg...) jag diggar musik hur som helst fast det är inte så intressant sak att skriva för jag gör det nästan hela tiden. strunta i hela det här stycket. Glöm bort det, låsats som jag aldrig har skrivit detta.


sen blir det att gå ut och gå i det fina vädret och vi får se om kameran kommer med men det kan jag nästan redan nu säga att det inte kommer bli så för jag har sådan träningsverk i armarna så nej det blir ingen kamera! Sen blir det att plugga lite spanska till imorgon. BLÄ!


adios amigos (kolla jag kan ju lite spanska)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards