leadstar

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 17 oktober 2010 18:24

  

Den här söndagen har jag spenderat med min ej så goda vän Naturkunskapsbok. Men jag ska ha ett MVG i naturkunskap A och då får man kämpa lite också! nu ska jag i alla fall ställa mig på våran crosstrainer ett tag och bara tänka på annat än plugg. Sen blir det lite svenska tror jag.... ne det blir nog imorgon.


Förövrigt är jag dösugen på att gå på en konsert snart, har inte varit på ngn sen i sommras. Men vi får se hur det blir med det... jag har ju inga roliga att gå med. Men jag ska försöka kolla in oskar linnros när han kommer i nov. CIAO!

Av Ylva Myhrman - 17 oktober 2010 13:06

har just kommit hem från fille efter bad, god mat, massa skratt, spel, sjugande, snarkande och en massa godis. Härligt!


idag väntar tyvärr en hel del plugg har sve redovisning på ons, eng redovisning på tor, naturkunskapsprov på fre och lita andra övriga läxor. Så det blir nog en supersöndag! ( SARKASM, extrem sarkasm) så jag ska ta tag i det snart fast det blir nog någon form av fysisk aktivitet idag också. Tycker det är väldigt skönt att röra på mig när det är massa plugg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards