leadstar

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 19 oktober 2010 21:35

   

  Fortsätt när de lynchat sista hoppet

  Fortsätt när allt du levt för räknats ut som ett skämt

  Där under träden, bakom stänglset finns en stig för dig, fortsätt

  när du blir gammal

  och när du somnar

  Med det sista dem sa vid din dörr "Håkan du var bättre förr"


KÄRLEK TIIL HÅKAN HELLSTRÖM!

Av Ylva Myhrman - 19 oktober 2010 15:56

Idag har varit en virrig dag med massa skratt. Dagen började med att jag letade överallt i huset efter min skinnjacka, lite smått stressad. Jag tror jag letade i nästan fem min innan jag insåg att jag redan hade den på mig och så fortsatte det... nu ska jag kolla på fina bilder på olika löv och annat skit till naturkunskapsprovet sen ska jag fixa det sista innan sve redovisningen imorgon.

I'll be back

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards