leadstar

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 12 oktober 2010 22:11

jaha nu var det 10 min kvar på matchen mellan sve-hol vilket inte var så kul tv då sverige nu ligger under 4-1. Man får väl vara glad att dom lyckedes göra ett mål i alla fall.


annars är det sängen som snart gäller för min del Godnatt dudes. Sweet dreams and so on...

Av Ylva Myhrman - 12 oktober 2010 16:24

 

skolan idag gick snabbt vilket alltid är positivt. Nu ska jag försöka göra något åt min träningvärk och jag har hört att det bästa sättet är att träna bort den så jag kör en power walk runda i det fina vädret. Ikväll blir det att checka in em-kvalet mot Holland. så nu tycker jag det är dags att vi visar att Sverige faktiskt innerst inne kan spela boll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards