leadstar

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 15 oktober 2010 23:38

säger som sagt godnatt med denna låt från håkans 2 steg från paradise. Texten är så vacker att man bara smälter och tårarna är inte långt borta.


Hon känner inte igen mig. Nej, åren har nog slitit hårdare på mig. Så jag säger inget, jag vill inte genera henne.

men jag ska be honom ta väl hand om henne för jag vet vilken dy hon varit i.

Av Ylva Myhrman - 15 oktober 2010 17:02

  ÄNTLIGEN FREDAG! efter en lång dag i skolan. Jag hatar verkligen att gå ända tills 20 i fyra på fredagar. Man är påslagen för helg och inget blir seriöst ändå.


denna fredag blir en chill hemmakväll med la familia och idol för min del men först måste jag städa mitt rum lite grann. Det är inte kul men det är något som måste göras lite då och då. Så nu ska jag ta med mig min kära vän dammsugaren upp en våning, grabba tag i första bästa cd och skruva upp volymen, köra några snygga moves och göra rummet nice igen.


förövrigt skulle jag gärna velat befinna mig på flygeln ikväll då Johnossi spelar där. Men så går det om man är dum och spenderar alla sina pengar...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards