leadstar

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 9 oktober 2010 21:19


Gubben i lådan- Daniel Adams-ray

river en vacker dröm- Håkan Hellström


jag hoppar&trampar på ditt hjärta- little marbles

 

ismael- kent

dead end- Johnossi


Av Ylva Myhrman - 9 oktober 2010 21:08

  Ikväll blev det bio med kusin frida. Vi såg i rymden finns inga känslor som jag velat se jätte länge nu. Jag trodde den skulle vara bra och jag hade byggt upp mina förväntningar som drastiskt ändrades när filmen började. Dom blev 937 gånger bättre! Filmen är ju helt *svordom* klockren! Underbar och perfekt för min humor. Jag kan bara säga till er som inte har sett den: Se den!


just nu fixar jag med ett inlägg fullt med massa bra ny musik!

Av Ylva Myhrman - 9 oktober 2010 10:05

  vaknade för ett tag sen och jag känner att ett perekt sett att starta dagen på är men en härlig springtur längs göta kanal. Tyvärr är det inte sol som på bilden som jag tog förra helgen. Sen blir det nog lite plugg för min del idag.....


Men sen ikväll ska jag på bio med min kusse vilket blir kanon! Det blir att se "i rymden finns inga känslor" hoppas verkligen den är så bra som alla säger.

Adios (kommer nog lite musiktips senare idag, jag känner mig generös)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards