leadstar

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 25 oktober 2010 20:53

hej på er. Idag har det varit en super lång måndag med först en lång skoldag och sen fotbollsträning. Vi hade våran redovisning idag och det gick faktiskt bra förutom att jag hade tappat en av mina lappar så jag glömmde bort ett namn jag skulle nämna men jag tror jag lyckades rädda upp det. Hela min grupp var super. BRA jobbat!!


imorgon ska jag träffa girl gänget efter skolan som var väldigt länge sen så det ska bli väldigt kul! Men vad vi ska göra fårvi se:)


Nu ska jag välja en tidningsartikel till imorgon på svenskan, ska ta ngt roligt men vet inte riktigt vad jag ska välja, det är lite svårt. men ngt med musik blir det i alla fall, troligen ngt om Håkans nya album

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards