leadstar

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Ylva Myhrman - 31 oktober 2010 21:15

   

här kommer några av bilderna från igår. Annars har jag ätit, och gjort mig fräch efter en kul men jobbig fotbollsträning. Är super taggad på träning och det är så himla skönt efteråt och man bara känner sig lyckligt.


Av Ylva Myhrman - 31 oktober 2010 14:07

här kommer låtarna för den här veckan och jag försöker variera mig men det är svårt när man vill rösta på dom som betyder mest:

Kent- Ismael (ligger 2:a)

Håkan Hellström- saknade te havs (ligger 3:a)

Timo räisänen- hollow heart (ligger 8:a)

Fulkultur- fuldans ( ligger 16- 17)

Lykke Li- get some (utmanar för att komma in på listan)

                                                  
                                                  
                  

förövrigt har jag precis kommit hem från fille där jag spenderade natten med lite haloween mys. Bilder kommer lite senare idag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards