leadstar

Alla inlägg under december 2010

Av Ylva Myhrman - 1 december 2010 19:11

Politik och statsskick är verkligen inte min grej! men nu har jag läst om det så mina ögon blöder så nu ska jag avbryta mitt pluggande med att ställa mig en stund på crosstrainern. Motion är verkligen mitt hemliga knep om du har mycket plugg och inte har ork. efteråt kan man konsentrera sig mycket bättre och det behöver jag sen när spanskan och engelskan ligger uppe i mitt rum och bara väntar på mig. I CAN'T SLEEP BECAUSE MY BED IS ON FIRE, I CAN'T COPE FOR ANOTHER HOUR OH NO I'M SO TIRED OF BEING TIRED. I CAN'T SLEEP BECAUSE MY BED IS ON FIRE, I STAY AWAKE UNTIL THE MORNING HOUR- I'M RUNNING OUT OF DESIRE


Av Ylva Myhrman - 1 december 2010 16:01


hej på er! herregud vad kallt det är ute nu! imorse när jag gick ut var det -25! jag saknar värmen en aning men tycker samtidigt det är supermysigt nu i december innan jul, jag är kluven. Men idag blir det mycket plugg för min del och så ser det ut nu innan jullovet för vi har massvis in i det sista. PUST! då ska man sätta upp visa delstolpar som lyser upp vardagen. Det har jag faktiskt gjort så det ska nog gå bra det här. CIAO

Ovido - Quiz & Flashcards