leadstar

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Ylva Myhrman - 26 december 2010 21:08

dessa från bikbok skulle inte vara fel att hänga in i garderoben! Är väldigt shoppingsugen. Värför blir man det när man har som minst pengar. Men jag funderar lite på att ta fram hundvalpsögonen och fråga om jag kan låna lite pengar till studiebidraget kommer så jag kan åka in imorgon men vi får se hur det blir med det.


Förövrigt har jag kommit fram till vad jag ska lista den kommande veckan:

årets låtar, album,händelser,snyggingar och filmer tror jag det blir. Så imorgon kommer första listan och sista på självaste nyår.

Av Ylva Myhrman - 26 december 2010 15:59

I veckan sänder tvåan hela serien igen: ingen bor i skogen och jag rekommenderar den! Den är as rolig. Ingen bor i skogen är gjord av gruppen klungan som även sänder det omåttligt populära radioprogramet "mammas nya kille"

Av Ylva Myhrman - 26 december 2010 11:04

 

Hej på er! jag har en liten idé. Så här i mellandagarna skapas massa toplistor över allt möjligt. Så jag ska göra samma sak! En lista varje dag tills nyårsafton. Årets låtar är ett måste så det ämnet ska jag ha men är det något speciellt NI vill att jag ska lista, kom gärna med förslag!

Ovido - Quiz & Flashcards