leadstar

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ylva Myhrman - 22 december 2010 21:15

    Vilken julstämmning man får av att slå in alla paket och så generös känner man sig aldrig som då. Men insåg att jag glömt en liten bit till pappsens paket så det får bli en liten sväng till norrköping imorgon.


Nu ska jag mysa lite med familjen, det känns som jag inte umgåts med dom på jätte länge. Jag har varit med kompisar, skolan, fest och massa mer så det känns skönt nu till jul att bara pusta ut och tillbringa en tid med familjen.

Av Ylva Myhrman - 22 december 2010 17:46

Nu är jag hemma igen efter mysig dag med bästa brudarna. Ni är verkligen bäst. Jag fick en jätte fin affisch/tavla utav fille som ska pryda min vägg. Bea gav mig inte men vi ska köra tärningsleken med några andra brudar i mellandagarna.


Tidigare idag fick man även ett efterlängtat jullov som känns väldigt behövligt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards