leadstar

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Ylva Myhrman - 25 december 2010 22:48

Har ni haft en bra dag. jag har haft en allmänt seg dag om jag ska vara ärlig. Jag skulle ta en helt vanlig promme efterfrukosten men sen skulle min nyfikna sida promt gå längs kanalen och latcha lite på isen etc. Det hela slutar med att jag helt ensam, enbart med musiken i mina öron tvingas pulsa i snö upp till knäna i två km. kul! sen skotta jag garagetaket i hopp om att få lite pengar eftersom jag tydligen har varit lite för generös i år. Sen har jag sett en av alla dessa filmer som går på tv. vi får hoppas morgondagen blir en aning mer intressant Ciao

Av Ylva Myhrman - 25 december 2010 16:55

          Hoppas ni alla hade en fin jul! Jag hade jättemysigt med min släkt igår. Första gången för mig jag inte firade jul hos mormor och morfar och jag hoppas att du hade en fin jul mormor! Vi tänkte på dig och jag kommer alltid älska dig! förutom den sorgliga biten så var allt super.

Ovido - Quiz & Flashcards