leadstar

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Ylva Myhrman - 23 december 2010 21:58

   

sitter och kollar på the holiday, mest för att jude law är med. Sicken snygging!

Av Ylva Myhrman - 23 december 2010 21:20

  Idag har jag lyssnat på en massa julmusik och jag har fel när jag säger att jag inte gillar det eftersom det finns så mycket bra jullåtar, inte dom klassiska, obviously. ska även informera om att jag är en höjdare på att göra knäck! dom sitter som en smäck och kommer troligtvis sätta sig på min häck!PUSS OCH HEJ!

Av Ylva Myhrman - 23 december 2010 15:31

  nyss hemkommen efter en kylig promme. Men desto skönare blir det att komma in igen. Idag är en mysig, slapp dagen innan julafton dag. Samma sak varje år: Tony är ute i snön, lucas sitter vid tv:n, Pappa är ute på olika okända "ärenden", Mamma är smått hysterisk medans jag går runt och sprider glädje. Men det uppskattas inte utav alla i familjen tyvärr, därför sitter jag istället här framför datorn. Hoppas ni har det bra, vart ni en befinner er

Av Ylva Myhrman - 23 december 2010 14:06

  nu är alla klappar inslagna, alla rim nerskivna, rummet är städad (typ), chokladasken är öppnad, julmusten stor på bordet, skinkan på spisen, kötbullarna rullade,julmusik från högtalarna, snön faller utanför, granen står inne i väntan på att bli klädd, ja ni fattar. Imorgon är det julafton.


Ovido - Quiz & Flashcards