leadstar

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Ylva Myhrman - 28 december 2010 22:44

 

en av mina julklappar var en digital fotoram. jag fullkommligt älskar den! När man vill bort från verkligheten en stund knäpper man bara på ramen så kommer alla glada minnen fram på bilden. Man kan börja skratta när minnena kommer tillbaka igen. Jag har fixat med massa bilder under hela 2010 och det är sjukt snyggt! Varför ska man bara ha ett kort när man kan mata in flera 1000 som den växlar emellan?

Av Ylva Myhrman - 28 december 2010 15:02

Ettan var självklar sen blev det svårt men här har ni årets 10 bästa album!:

1. 2 steg från paradise  -  Håkan Hellström

2. The anatomy of Timo Räisänen -  Timo Räisänen

3. Vilja bli  -   Oskar Linnros

4. Facit  -  Säkert!

5. Svart, vitt och allt däremellan  -   Daniel Adams-rey

6. Body talk  -  Robyn

7. Mavericks  - Johnossi

8. Ignore this  - Salem al fakir

9. En plats i solen  - Kent

10. Contra  - Vampire weekend

Av Ylva Myhrman - 28 december 2010 11:35

  Hej hej på er. Här sitter jag med värkande hals och en varm kopp te. Men annars mår jag bra. Lyssnar på massa musik för att kunna framställa en top 20 lista för årets låtar, men det är svårt för det har kommit så mycket bra musik i år. Men den listan får vänta. Idag blir det nog årets album som jag listar.


NY HEADER BTW!

Ovido - Quiz & Flashcards