leadstar

Alla inlägg under december 2010

Av Ylva Myhrman - 21 december 2010 21:30

en bild från soliga varma alanya som känns väldigt långt borta nu här i Sverige som har härliga -25. Imorgon efter avslutningen ska jag ha lite julmys med fille och bea vilket ska bli väldigt trevligt.


känner ni av julstressen?

jag har för en gångs skull köpt alla julklappar innan sista dagen och julklappsrimen är färdiga, rummet är städat och a

Av Ylva Myhrman - 21 december 2010 17:20

 

sitter och myser och försöker hitta på lite julklappsrim. Det är lite klurigt att få till några bra men jag har faktiskt fått till några. ett bra rim kryddar upp paketet en aning!


annars är jag väldigt lättat över att det här var sista skoldagen innan lovet och friheten. Imorgon ska vi bara sitta i matteuskyrkan. Första terminnen har gått läskigt fort, det känns som det var förra veckan jag började. Fast samtidigt inte för det har varit så himmla mycket i skolan ett tag så jag ska njuta av ledigheten, väldigt, väldigt mycket!

Av Ylva Myhrman - 20 december 2010 20:07

brr inne efter en kylig promme med doggisarna. Pepsi älskar verkligen snön och hoppar från snöhög till snöhög och eftersom, som ni kanske har märkt har det kommit väldigt mycket snö så det blev väldigt mycket hoppande.


ligger i sängen och slappar med spotify, I deaply love music! Är väldigt sugen på lite live musik, nästa inbokande är inte förrens i februari. Finns verkligen inget bättre än att gå på spelning och stå längst fram och vara helt... helt... det går inte att beskriva. Man behöver inte ens digga artisten/bandet stenhårt för att det ska bli bra, men det blir ännu bättre om det är sina "idoler" Men i februari blir det Håkan Hellström så jag är inte ens orolig för att det inte ska bli awsome

Av Ylva Myhrman - 20 december 2010 17:47

        så här fina pepparkakshus kan vi i nvns1 bygga. Det blev allt från en julgransaffär till cracktomtens efterfestslya och massa annat fint. Vi dansade folkdans på idrotten och hade läsarcafé på historian. summa summaro en mysig dag helt enkelt.


Nu ska jag bege mig ut i vinterlandet

Av Ylva Myhrman - 19 december 2010 21:18

Jag är ingen person som dyrkar julmusik men när coldplay gör en kan man ju inte låta bli att bara älska den. Så genom den här låten får jag julkännslor i år. För alla er som gillar coldplay ska jag säga att dom släpper nytt album nästa år:) GOOD NIGHT!

Av Ylva Myhrman - 19 december 2010 17:36

Nu kör vi på lite seriöst julbak tycker jag. Julkakor står på schemat. MUMS! ska bara försöka inte äta upp all deg... en oerhört slapp dag har det här varit men det är bra med en härlig uppladdnings söndag innan slutspurten i skolan. För på onsdag smäller det, då blir det jullov! Vi ses i marscallens skugga

Av Ylva Myhrman - 19 december 2010 14:46

 

Men gårkvällen blev ju helt lyckad alltså (med ett ynka misstag, som jag kommer leva med i hela mitt liv, eller hur natta?) haha. Gjorde oss iordning hos malin och hade allmänt jätte kul! Sen bar det av till Åby för fest. Riktigt kul. Sen sleepa jag hos malin. Grym helg kan man lugnt säga. På återseende!

Av Ylva Myhrman - 15 december 2010 12:41

jag trodde vi skulle ha internet men min käre far var tvungen att klaga lite så nu har vi inte något internet igen och därför är jag frånvarande. Men hoppas på att det inte blir så länge till!


hm, vad har jag gjort då?.... varit en sväng i Stockholm, varit med friends och tyvärr massvis med skolarbete. Varför ska lärarna ösa på med inlämningsuppgifter, prov, redovisningar på slutet av terminen när man är så in i helvete skoltrött? Men det är bara att stå ut en vecka till....kämpa på där ute i kalla Sverige!


Nu börjar snart svenskan som jag hoppas jag kan få slippa eftersom jag redan har gjort min redovisning,och guys... den gick faktiskt väldigt bra har jag på känn om jag kan lita på mis amigos. CIAO!

Ovido - Quiz & Flashcards