leadstar

Alla inlägg under juni 2011

Av Ylva Myhrman - 9 juni 2011 13:49

Man blir verkligen extra deprimerad när vädret är dåligt efter en tid med underbart väder, i alla fall jag. Slutade vid tolv som jag gjorde igår och kommer göra imorgon också, väldigt skönt. Sista delan i nationella spanska blev idag avklarad, gick bara bra. Nu ska jag fixa lite på historian sedan är det bara matte b nationellt prov som gäller på måndag sen anser ja mig färdig med första ring och välkommnar sommaren med stora armar och lite jobb förstås, gör på schemat nu på lördag sen är det jobb till mitten av augusti som gäller.

Av Ylva Myhrman - 8 juni 2011 21:39


 

 fint med ny bra musik! Coldplay är coldplay och släpper yttligare en väldigt fin singel "every teardrop is a waterfall" Tycker och har alltid tyckt om coldplay, enkel musik men sen rösten som chris martin har, mm väldigt bra!


Sen kom ju Timbuktus nya album ut idag, "sagolandet". tycker verkligen om det, kan tyvärr inte säga vilken kvalité den har i jämförevis med hans andra skivor men enligt mig håller denna skiva hög klass, skön hiphop från min favorit i den genren. Bästa spår är definitivt "resten av ditt liv"

Av Ylva Myhrman - 7 juni 2011 20:23

  Denna dag har bara varit positiv, härligt när det kommer sådana dagar. fått betyg i matte a och jag kan bara säga att jag är väldigt väldigt nöjd. Arbetena är klara provet inför imorgon känns under kontroll och inte minst har mitt körkortstillstånd kommit, efter bara en vecka så nu gäller det.

Av Ylva Myhrman - 6 juni 2011 21:49

Efter match nu har jag suttit och knåpat ihop två arbeten, men nu är dom äntligen klara hoppas dom blir blir bra eftersom jag siktar högt. Ska kämpa på dom sista dagarna nu sen är det sommarlov. Men på lördag går jag på mitt schema på smultronstället och jobbar till 14 augusti. Nu ska jag sätta mig vid tv:n och bara pusta ut ett tag.

Av Ylva Myhrman - 6 juni 2011 13:08

Haft en underbar ledighet hos fille, väldigt härligt. Fint väder med massa sol och bad, kan det bli mycket bättre. Men nu har verkligheten kommit ikapp mig och istället för att vara ute i det sköna vädret tvingas jag skriva på min uppsatts som ska vara klar imorgon...

annars i eftermiddag så är det fotboll som gäller, hemma mot linghem!

Av Ylva Myhrman - 2 juni 2011 12:09


Bilder från gårdagens gymnasieslag.


Nu är det långledigt och det ska bli så himla skönt, vädret ser ut att bli toppen och denna ledigthet ska spenderas hos fille då jag ska flytta dit idag och stanna där till måndag, fint! så nu ska jag packa lite grejer och där ingår tyvärr högen med läxor som också måste göras. Hoppas ni njutr riktigt av ledigheten och vilar upp er för slutspurten i skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards