leadstar

Alla inlägg under juni 2011

Av Ylva Myhrman - 16 juni 2011 21:30

 

 Äntligen är det SOMMARLOV otroligt skönt. Tänk att man redan har gått sitt första år på gymnasiet. Hade avslutning och sen gick jag och köpte glass som firande sen var det direkt till smultronstället där jag kommer spendera en hel del tid på i sommar, men det tycker plånboken om. Hoppas det här lovet blir fyllt med sol, bad, vänner, skratt och allt det där som sommrar ska innehålla och låt sommaren vara lång!

Av Ylva Myhrman - 15 juni 2011 14:41

Japp som sagt blir det att hänga lite i folkparken med min fin fina klass, vi kunde ju ha fått lite bättre väder. Idag har jag åkt och sedan vänt från skolan, så nästa gång jag kliver in i den skolan är jag en andraårsele, fint! imorgon är det avslutning och sen är det entligen SOMMARLOV

Av Ylva Myhrman - 14 juni 2011 21:37

   

 dessa tre kommer i sommar och besöker norrköping och förgyller folket med deras musik, gratis! Veronica kommer den 23 juli och krunegård och shara hotnights kommer till munken in the park 8-9 juli. I'll be there!


Av Ylva Myhrman - 14 juni 2011 17:01

det är den verkligen, imorgon är det sista skoldagen och ja, jag tror det verkar som att jag blir utan några lektioner imorgon. Det hela skulle vara underbart OM det inte skulle ha varit fr den lilla lilla detaljen att jag glömt lämna in min lapp om datorn som måste vara inne imorgon. jaja får väl åka in för en dator i höst måste jag ha!

Av Ylva Myhrman - 13 juni 2011 21:56


 Jag måste passa på att gratulera min fina bror som blir 13 år idag, tänk vad tiden går fort. GRATTIS GRATTIS

Av Ylva Myhrman - 12 juni 2011 20:59

förhoppningsvis är det här sista måndagsångesten som jag kommer känna på ett tag framöver, men just idag är ångesten tyvärr mer påtaglig än vad den brukar vara. Den enkla anledningen är att vi som sagt har matte b prov imorgon i fyra timmar som jag inte känner mig så väl förberedd inför så egentligen förstår jag inte vad jag gör här. Men man får hoppas att lite har fastnat där uppe.


men annars är jag väldigt glad eftersom jag avslutade denna helg med lite fotboll i dagsberg vilket var väldig roligt. Mitt underbara lag och jag kammade hem en vinst med 15-0, inte illa, inte illa alls. 



Av Ylva Myhrman - 11 juni 2011 17:32

  sådär ja, då va första dagen enligt schema avklarad på smultronstället. känns bra. när jag skulle cykla hem idah (ja, jag är duktig och cyklar till och från jobbet) så började det ösregna, det äri sådana stunder man önskar att man hade köpt en moped men det var väl hm... uppfriskande efter jobbet i alla fall. Det blir en lugn lördagkväll at home då jag har en del saker jag måste göra. rätt så skönt ändå och bara vara hemma med familjen och troligtvis slappa framför tv:n

imorgon måste matte b pluggas flitigt inför provet på måndag, DET sista provet också, fint, riktigt fint!

Av Ylva Myhrman - 9 juni 2011 19:53

vädret blev bättre så jag passade på att ta en härlig långpromenad med pepsi, väldgt skönt at bara gå och koppla bort allt annat ett tag, speciellt matten som ligger och gnager på mitt samvete och säger nationellt prov ylva, borde du inte plugga, du hinner inte i helgen. så jag får väl försöka sätta mig ett tag men vart ska man börja? det jag än gång kunde har jag glömt bort...

Ovido - Quiz & Flashcards