leadstar

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Ylva Myhrman - 30 juni 2011 20:31

     

om jag inte hade haft jobbet skulle jag definift befunnit mig i borlänge dessa dagar, upplevt festival, peace and love! den där underbara stämmningen, musikfesten ah, nästa år säger jag bara! men nu går inte det så jag får väl ta och drömma vidare, nästa helg blir det mini festival i nrkp i alla fall med krunegård bland annat, riktigt fint! I'll be there!

Av Ylva Myhrman - 30 juni 2011 10:30

ja idag har jag en ledig dag och det är fint, ska passa på att götta mig i solen ett tag och sedan vidare till fille med bea för lite skönt poolhäng och lite planerande, nice! vi ska försöka planera in vårt numera nästan traditionella harry potter-maraton inför att sista filmen kommer ut. ska bara informera om att vi INTE kallar oss själva eller blir kallade harry potter nördar för det är vi inte, i alla fall inte jag, vet inte hur dom andra känner.


Igår var det jobbjobb i värmen, men lönen kommer snart så då är det okej att ha jobbat på dom två finaste och varmaste dagarna på sommarlovet. sen blev det även fotbollsmatch där avslutades vårsäsången med en vinst med 7-1 om jag inte minns fel.

Ovido - Quiz & Flashcards