leadstar

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Ylva Myhrman - 9 juni 2011 19:53

vädret blev bättre så jag passade på att ta en härlig långpromenad med pepsi, väldgt skönt at bara gå och koppla bort allt annat ett tag, speciellt matten som ligger och gnager på mitt samvete och säger nationellt prov ylva, borde du inte plugga, du hinner inte i helgen. så jag får väl försöka sätta mig ett tag men vart ska man börja? det jag än gång kunde har jag glömt bort...

Av Ylva Myhrman - 9 juni 2011 13:49

Man blir verkligen extra deprimerad när vädret är dåligt efter en tid med underbart väder, i alla fall jag. Slutade vid tolv som jag gjorde igår och kommer göra imorgon också, väldigt skönt. Sista delan i nationella spanska blev idag avklarad, gick bara bra. Nu ska jag fixa lite på historian sedan är det bara matte b nationellt prov som gäller på måndag sen anser ja mig färdig med första ring och välkommnar sommaren med stora armar och lite jobb förstås, gör på schemat nu på lördag sen är det jobb till mitten av augusti som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards