leadstar

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Ylva Myhrman - 26 juni 2011 18:07

  jennifer och jag kör irländsk julafton men...   Krock! under   underbara tjejer   manne och edwin som beslöt sig för att slå sig ner hos oss


Min midsommar blev väldigt fin måste jag säga. 4 st tjejer på en buss ut till arkö med 10 väskor var vi från början sen mötte jennifer oss så vi hittade vårat tält. sen drog vi oss neråt badholmarna för grillning och annat mys. Jag var även tvungen att ta ett dop i det blå, skulle beskriva upplevelsen som... kall! Där lekte vi även några lekar. Sen slog sig manne och edwin som tyckte deras firande var lite lamt ner hos oss och vi satt där en stund till.


sen gick vi vidare till midsommarstången för lite dans och sen satt vi och chilla och körde lite allsång, troligtvis en aning falskt. Men tack vare edwin och även manne som hade bra musiksmak sjöng vi håkan och krunis, me like.


sen begav vi oss återigen till badholmarna för ett natt/morgondopp, vad säger man vid kl 3? jaja hursomhelst så var det natta som ville bade men på något lustigt sätt blev det bara jag och edwin som badade, det var nu ännu kallare än förut. men


sen runt 4 så stängde vi vårat tält för att fösöka få oss lite sömn...

Ovido - Quiz & Flashcards