leadstar

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Ylva Myhrman - 28 juni 2011 22:37

har bara slappat idag, eller ända tills 4 för då började jag jobba. 5 timmar jobb är precis lagom om ni frågar mig. imorgon blir det jobb igen sen efter jobbet blir det att spela fotbollsmatch i norsholm om jag kommer ihåg rätt.


Just nu lyssnar jag på musik och plågar min familj med min ljuva stämma!


"Västerbron, I hate walking on you

it's six in the morning, you make me think of falling

västerbron, you show me so greate hights

I'm out of my mind, you make me think that I could fly, if I try."


-Västerbron  Laakso

Av Ylva Myhrman - 28 juni 2011 10:07


sommaren är här och välkommen! igår hade jag en mycket härlig ledig dag med häng vid stranden och bad. sen hade jag träning, vi spelade hela träningen så det var mycket kul. Idag ska jag jobba men inte förens fyra så jag hinner med att njuta av vädret, sjukt nice!


dagens hat: östgötatrafiken som har så bajsdåliga tider. Natta och jag skulle iväg på en liten strandfest ikväll efter jobbet men så blev det inte då sista bussen hem går vid 11 och vi skulle inte kommit in till nrkp förens 10. östgötatrafiken: gör om, gör rätt!

Ovido - Quiz & Flashcards