leadstar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ylva Myhrman - 22 augusti 2011 20:55

ja så var den så omtalade första dagen i skolan efter sommarlovet avklarad, den var kort, drygt en timme så man kan inte klaga. ska faktsikt bli lite skönt med rutiner OCH såklart macbook pro som vi får på torsdag, fin fint! efter skolan så åkte jag bea malin natta och jennifer och köpte lite mat och chokladpudding sen kolla vi in den sista av våra hyrda filmer, black swan.


nu ikväll har det blivit fotbollsträning. just nu lyssnar jag på musik sen blir det breaking news med filip och fredrik

Av Ylva Myhrman - 21 augusti 2011 21:38

sitter här och lyssnar på finaste timo räisänen och tittar på lite bilder från sommaren som har varit kort, allt för kort. Visst jag har i stort sätt jobbat hela sommaren men ändå. inget vidare sommarväder har vi haft heller, inte så många dagar i alla fall. men sommarlovet har varit ett fint lov i alla fall och jag tror faktiskt jag känner mig tillräckligt utvilad för att i alla fall klara första skoldagen. Usch skolbökerna måste jag leta fram som ligger intryckta längst in i min garderob, skulle ha varit skönt att inte behöva bry sig om dom förens om några veckor.


sista dagen har jag bara slappat och spelat fotboll i blacka, en ganska händelselös dag. men igår var jag på grillfest hos fille, det var inte lika händelselös.

Av Ylva Myhrman - 20 augusti 2011 12:07

Nu ska jag bege mig ut på en låång promme, känns som jag verkligen behöver det efter dessa senaste dagar. Synd bara att man ska behöva klä sig i långbyxor och näst intill jacka för att det är så förbannat kallt i detta land i augusti, Aguisti!

Av Ylva Myhrman - 19 augusti 2011 22:52


  hej hej nu har jag kommit hem från riga och vilken härlig resa det har varit, fint väder, lugnt hav, god mat och trevligt sällskap, lite och då understryker jag lite shopping men hitta lite smink, och det var verkligen billigt där, märkes läppstift för 23 riksdaler.


sen nu på eftermiddag/kvällen har jag spenderat tid med malin natta, bea och jennifer, planen var att gå på augustifestivalen och sådant men med tanke på vädret beslöt vi oss för att hyra med lite filmer, köpa lite läskeblask och godis och ha filmmys i malins lägenhet, fint. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är trött!

Av Ylva Myhrman - 17 augusti 2011 09:46

 

hade tänkt mig att bege mig ut på en pw innan man ska sitta på en buss upp till stockholm för att sen bege sig ut till havs, i det blå. det ska bli riktigt skönt, hade det så bra, för det ska jag se till at jag har.


OFF TO RIGA 

Av Ylva Myhrman - 16 augusti 2011 20:38

   

Vill bara tipsa er om den svenska björnstammen nya låt "vart jag mig i världen vänder" Riktigt bra! Lyssna HÄR!



Av Ylva Myhrman - 16 augusti 2011 13:20

ska nog snart börja packa ner mina saker inför rigaresan, hoppas och tror det blir en superbra resa. Men packningen får faktiskt vänta lite för nu är solen här och denna sommar får man passa på när chanserna kommer.

Av Ylva Myhrman - 15 augusti 2011 10:32

hejsan hejsan, nu ska jag börja göra mig iordning för att åka in till stan för att spendera lite tid med bea, malin och jennifer. vi vet inte riktigt vad vi ska göra men det är sådantsom märks, sen ikväll är det träning. see yaa

Ovido - Quiz & Flashcards