leadstar

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Ylva Myhrman - 23 augusti 2011 16:58


 synd att det ska va så sablans fint väder när man går i skolan och sen nu när man kommit hem så hinner man knappt ut innan det mulnar på.


första dagen enligt schemat idag, allt känns kontrolerat och det finns ingen tid för utsvävningar som på sommaren, men man vänjer sig igen. Annars känns det faktiskt rätt så bra att komma igång igen, kanske, har inte riktigt än bestämt mig.


jag tycker inte om den ekonomiska krisen som härjar, man förlorar pengar på't, tydligen hade latsen (lettlands valuta) bestämt sig för att sjunka näst intill 2 kr i värde...blev inte mycet kvar, lite i alla fall, lite ska jag i alla fall spendera imorgon då jag ska bege mig till en av de utrotningshotade skivaffärer och köpa mig the serenades imorgon splitter nya criminal heaven!

Ovido - Quiz & Flashcards