leadstar

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Ylva Myhrman - 14 augusti 2011 19:24

  I brist på ny musik så tipsar jag här om fin fina MANDO DIAO


"and there ain't no point inte the words i write

there ain't no way to know me

but it sure felt right when I saw your eyes

but now they feel like, oh yeah they feel like mondays"


All my senses - mando diao

 

Av Ylva Myhrman - 14 augusti 2011 16:06

ja igår avslutades mitt jobb och hur avslutar man inte ett jobb på smultronstället om inte med en stor fet glass? det var så jag gjorde i alla fall. sen började jag mitt sommarlov med att va med bea och fille och bara slappa och va, prata om allt och ingenting. Idag spelade jag match mot hagahöjden och det blev en fin vinst med 5-2, härligt tjejer. Nuska jag bege mig upp till hylinge för att se på min brorsa som ska sparka boll mot gusum/viken.

Ovido - Quiz & Flashcards