leadstar

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Ylva Myhrman - 24 augusti 2011 21:11

denna dag har bestått av

- långa håltimmar

-pinsamma ramlingar i publicitet, men det är bara att resa sig upp ropa, det är okej, jag är okej, borsta av sig smutsen och gå vidare som ingenting... eller var det så enkelt.

-snabbt glassfosseri på smultronstället, gratis, gratis är gott.

- onödiga stuckningar på fotbollsträningen så just nu är min fot inlindad och uppskattningsvis en tredjedel så stor som vanligt

- och THE SARENADES med deras så underbara ny skiva CRIMINAL HEAVEN, ojojoj säger jag bara men det har jag sagt sän jag hörde BIRDS för första gången. Så himelskt och ah bra! man kan inte riktigt tro att just dessa två karlar kan göra sådan musik men börjar tro att dom aldrig gjort annat. så klart finns den på spotify, lnkning sker HÄÄR!

-nu ska jag nog bara fyllea resten av den här dagen med slött tv tittande, får se vad jag väljer att kasta bort min kväll på.


Ovido - Quiz & Flashcards