leadstar

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ylva Myhrman - 13 september 2011 17:41

  ah massa plugg som ska göras, ska vara lite effektiv nu i en timme sedan ska jag vidare till min morfar och fira honom.  Pluggandet innehåller allt från huggsexan om afrika, psykologi, belastningsträning och engelska bok. nä, nu får jag ta och sätta igång här. Håkan hellströms gör bland annat  pluggandet lättare,  en aning

Av Ylva Myhrman - 13 september 2011 08:19

  tillbaka till skolan för tisdagsversionen av veckan, först veckans bästa --> idrott! fint.  sen matte tyvärr men det är sista kursen matte sen är jag mattefri, längtar. Sen ska vi göra något som berör DDD, like yesterday. Psykologi blir sista lektionen sen slutar vi! Mammsen och jag har även bokat in lite övningskörning, det var länge sen.


Nu ska jag springa till bussen

Ovido - Quiz & Flashcards