leadstar

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Ylva Myhrman - 6 september 2011 22:17

trött efter denna olidligt långa skoldag

trött på alla människor (inklusive mig) som trallar på elektropop

eller mest trött på alla sablans statusuppdateringar om idol oleg

trött på att bara tänka tanken att gå upp 5:15 imorgon, det vill tillägas att jag har studiedag imorgon.

trött på att jag inte förstår att jag ska stänga av datorn för kvällen

trött på mig själv att jag just nu sätter igång ett avsnitt av pretty little liars

trött på att jag inte kan förstå att jag ska sova

trött på att veta hur trött jag kommer vara imorgon


utöver att vara trött idag har jag klämt in lite mysig bio med bea och fille och anledningen till den tidiga morgondagen är en tripp till ullared.  

Ovido - Quiz & Flashcards