leadstar

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Ylva Myhrman - 8 september 2011 20:51

  sitter här och lyssnar till Ane Bruns nya album a temporary dive, och ja den är väldigt fin än så länge, älskar hennes röst och stil, den är speciell och man kommer ihåg den och det är en bra egenskap om ni frågar mig. Inte som mycket annat som bara låter lika dant i mitt huvud.  


fint album som sagt ! 

Av Ylva Myhrman - 8 september 2011 12:58

  sitter här på bibban och svär för mig själv för att jag bor på landet och måste vänta på bussen, är dödligt trött och vill bara hem och sova eller ngt i  den stilen. Men istället sitter jag här, ensam. 


Igår var jag som sagt på ullared och jag begav mig hem därifrån med massa saker men ett tommare konto. blev massa småsaker och vinterjacka, halsdukar and so on, jag gör mig redo för den svenska vintern, verkar som det är vanligare med -25 än med + 25 på sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards