leadstar

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Ylva Myhrman - 3 september 2011 14:56

  hemkommen efter en lyckad kväll igår, planerna ändrades hit och dit men i slutändan tror jag allt blev bra. Åkte hem till Malin för att fixa oss inför kvällen med ansiktsmasker nagellack, smink och allt vad det innebär, åt lite mat sen kom ett gäng för mig oskända personer men det ändrades självklart under kvällen, riktigt kul. Sen var tanken att gå på the white night, jag uppskattar att vi ungefär var där inne fem min, tre av dom på dansgolvet, haha istället drog vi till karre istället med massa folk. Ett mycket bättre alternativ om ni frågar mig 


Nu är jag i desperat behov av en promenad i frisk luft 


Vill även passa på att säga grattis till min kusin Lina som fyller inget mindre än 20 Idag, GRATTIS!! ingen liten tonåring längre.

Ovido - Quiz & Flashcards