leadstar

Alla inlägg den 24 juli 2011

-

Av Ylva Myhrman - 24 juli 2011 11:08

  IDAG SÄGER VI ALLA GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN BEATRICE STRINGBORN SOM BLIR 17 IDAG!




senare idag ska jag dit för att fira henne, ska fixa lite med hennes present och så vidare, vi ska se till att du får en grym födelsedag min vän!

Av Ylva Myhrman - 24 juli 2011 10:52

har inte haft tillgång till dator dom senaste dagarna nu. I torsdags åkte jag in till norrköping för att lyssna på massa gratis bra livemusik, först i knäppingborg och sen på holmen torget. I knäppingsborg spelade armand mirpour, väldigt härligt personlighet måste jag säga, armand har jag hört några låtar av och jag blev raka motsattsen från besviken på hans framträdande.


Sen billie the vision and the dancer som jag måste erskänna att jag inte lysnnat på så mycket, visst 2 eller 3 låtar men det var faktiskt väldigt bra och härligt drag när dom större låtarna spelades, jag är glad att jag stannade och inte gjorde som vissa och gick tidigare till holmentorget...


för hur mycket jag än gillar maggio så måste jag erkänna att hennes framträdande i torsdags var väldigt b, så är det bara. kanske var det så för att jag stod långt bak, men jag har gjort det förr på andra spelningar så igetligen ska inte det avgöra.

Ovido - Quiz & Flashcards