leadstar

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ylva Myhrman - 1 juli 2011 23:07

 

....med jordgubbar, mmmm!


jobb jobb jobb, så ser dessa fem dagar framöver ut för mig. Jag ska hoppa in extra på min lediga dag på söndag, tur att man bara jobbar fem timmar OCH det klirrar bra i kassan, ob hela söndagen ju! Imorgon efter jobbet kommer bea och hennes familj hit för att vi tillsammans ska boka en kryssning i slutet av sommaren, kommer bli väldigt bra tror jag minsann. Sista veckan på sommarlovet har jag i alla fall ledigt så det blir skönt.

Av Ylva Myhrman - 1 juli 2011 10:41

"Vad vet du om månljuset fören du blivit sönderslagen under det?

och vad vet du om grynningen fören du mött varje morgon med sömnlösa ögon?

vad vet du om solen fören någon släckt alla ljusen?" 


-Håkan Hellström - brännö serenad


Ovido - Quiz & Flashcards